Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mod additions

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    the color is awful and hurts my eyes

    but congrats nonetheless

    Comment


    • #17
      Originally posted by Garci View Post
      Shoulda used those shades of teal instead I reckon. Would have worked well with the dark and light themes.


      And no way we're gonna have that disgusting looking jersey ever made again.

      Comment


      • #18
        is mea username yellow because he's into golden showers?

        Comment


        • #19
          Originally posted by HSK View Post
          is mea username yellow because he's into golden showers?
          don't embarrass me

          Comment


          • #20
            Originally posted by HSK View Post
            is mea username yellow because he's into golden showers?
            The post we need to revive the Hall of Fame again.

            Comment


            • #21
              Congrats Guys, wish you all the best in the future.

              Comment


              • #22
                Seriously tho change the color
                it's too bright

                Comment


                • #23
                  Congrats dudes!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mea95 View Post
                    don't embarrass me
                    So I shouldn't "leak" the video? OK.

                    BTW, if you're not using the dark theme then you're using the wrong theme

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by FreeBird View Post
                      So I shouldn't "leak" the video? OK.

                      BTW, if you're not using the dark theme then you're using the wrong theme
                      Yeah I kinda stumbled across the blue theme and have kept it lol...its niiiice

                      Comment


                      • #26
                        I see there's quite a few similar accounts here lately, probably same guy as ChelseaSocket who PMed me yesterday, or the day before.

                        Comment


                        • #27
                          yeah he is the same person

                          he is banned now

                          Comment


                          • #28
                            Thanks god! That guy is annoying.

                            Comment


                            • #29
                              He's pulling a Kenan, but we're monitoring such activities.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by rohr View Post
                                Thanks god! That guy is annoying.


                                mea is god?! [emoji44]

                                Comment

                                Working...
                                X