Go Back   BayernZone - FC Bayern München Forum > FC Bayern München > Players

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 08-04-2019, 21:10   #3976
EM1R
𝓜𝓲𝓪 𝓢𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓪
 
EM1R's Avatar
 
Join Date: Sep 2017
Location: Tuzla
Posts: 6,238
Likes: 1049
My captain.

BZ Squad member21
EM1R is online now  
Reply With Quote
Old 14-04-2019, 20:14   #3978
OnlyInsider
Münchens wahre liebe
 
OnlyInsider's Avatar
 
Join Date: Mar 2016
Location: Esbjerg
Posts: 5,879
Likes: 881
We should start looking for a replacement. Not only did he drop in level, but he also became too injury prone.
BZ Squad member6
OnlyInsider is offline  
Reply With Quote
Old 14-04-2019, 20:15   #3979
EM1R
𝓜𝓲𝓪 𝓢𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓪
 
EM1R's Avatar
 
Join Date: Sep 2017
Location: Tuzla
Posts: 6,238
Likes: 1049
Time to take Starke out of retirement again.
BZ Squad member21
EM1R is online now  
Reply With Quote
Old 14-04-2019, 22:32   #3980
FernandoBR
BZ Member
 
FernandoBR's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Belo Horizonte
Posts: 4,070
Likes: 384
WTF is going on with Früchtl ? Every God damn time he has a shot of playing time he injury ffs
BZ Squad member1
FernandoBR is offline  
Reply With Quote
Old 14-04-2019, 23:27   #3981
OnlyInsider
Münchens wahre liebe
 
OnlyInsider's Avatar
 
Join Date: Mar 2016
Location: Esbjerg
Posts: 5,879
Likes: 881
Like said; this is not durable in the length. We should start to look for his replacement in the coming season.

BZ Squad member6
OnlyInsider is offline  
Reply With Quote
Old 14-04-2019, 23:57   #3982
dips82
BZ Member
 
dips82's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Minneapolis, US
Posts: 1,526
Likes: 20
Let’s sign Alex Nubel in 2020
dips82 is online now  
Reply With Quote
Old 15-04-2019, 06:50   #3983
iSimic
BZ Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: Rotterdam
Posts: 708
Likes: 17
Quote:
Originally Posted by FernandoBR View Post
WTF is going on with Früchtl ? Every God damn time he has a shot of playing time he injury ffs
Yeah this is what noticed me too from this all. Just turned 19 3 months ago and already has been injured for a total of 180 days in his career.
iSimic is offline  
Reply With Quote
Old 15-04-2019, 08:42   #3984
L4nd3r
Uli and Kovac RAUS
 
Join Date: Apr 2013
Location: Fortaleza
Posts: 7,026
Likes: 581
Quote:
Originally Posted by FernandoBR View Post
WTF is going on with Früchtl ? Every God damn time he has a shot of playing time he injury ffs
He's turning into a Shaquiri.
BZ Squad member27
L4nd3r is online now  
Reply With Quote
Old 15-04-2019, 08:44   #3985
EM1R
𝓜𝓲𝓪 𝓢𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓪
 
EM1R's Avatar
 
Join Date: Sep 2017
Location: Tuzla
Posts: 6,238
Likes: 1049
Ron-Thorben Hoffman is injured too lol
BZ Squad member21
EM1R is online now  
Reply With Quote
Old 15-04-2019, 10:51   #3986
FCBartek
BZ Member
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 685
Likes: 25
Quote:
Originally Posted by EM1R View Post
Ron-Thorben Hoffman is injured too lol
Would be soooo funny to watch Starke coming back from retirement once again and saving decesive penalty in the last minute of the last game in the season
FCBartek is offline  
Reply With Quote
Old 16-04-2019, 13:46   #3987
Bayer
Wodan Heerst
 
Bayer's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Naples, Italy
Posts: 3,828
Likes: 937
He has scheduled a press-conference for tomorrow.
BZ Squad member3
Bayer is offline  
Reply With Quote
Old 16-04-2019, 14:34   #3988
Chris265
BZ Member
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 2
Likes: 0
Quote:
Originally Posted by Bayer View Post
He has scheduled a press-conference for tomorrow.
Not exactly - according to BILD the press talk was scheduled long before the injury.
Chris265 is offline  
Reply With Quote
Old 17-04-2019, 07:47   #3989
DanaSchofield
I ran out of charact
 
DanaSchofield's Avatar
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 5,395
Likes: 504
National team retirement?
BZ Squad member25
DanaSchofield is offline  
Reply With Quote
Old 17-04-2019, 16:16   #3990
L4nd3r
Uli and Kovac RAUS
 
Join Date: Apr 2013
Location: Fortaleza
Posts: 7,026
Likes: 581
Quote:
Originally Posted by DanaSchofield View Post
National team retirement?
Nope.
BZ Squad member27
L4nd3r is online now  
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Forum Jump


Follow BayernZone on Facebook Follow BayernZone on Twitter Contact Us

All times are GMT +1. The time now is 07:06.

Sponsors: Your link here? | Your link here? | Your link here?

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.

Allianz Arena icon by luca1980 / CC BY / Recolored

©2009 - 2017 BayernZone.com
This is a fan forum that is in no way affiliated with FC Bayern München AG.